marți, 15 noiembrie 2011

Pedichiura bleumarin

Deci o prietena trebuia sa plece la nunta si a venit sa ii fac pedichiura pt k avea sandale(mentionez k modellul este din vara cand ink era cald).Anyway.A avut o rochita din matase albastru inchis foarte frumoasa si nu incarcata de aceea mi-am permis sa "incarc"putin unghiutele ei.
Pacat totusi k are unghiutele foarte mici adica taiate prea scurt altminteri ar fi iesit un model tare frumos.Oricum s-a potrivit de minune cu rochita.
 Nu va ganditi k i-am dat sangele la al doilea deget doar ca ea nu poate sta fara carmin si akolo ea are o lovitura.
Deci sa va explic:am folosit o oja albastra inchisa ,banda decorativa argintie pe care am asezat-o in diagonala pe toate degetelele si am taiat surplusul,iar pe o jumatate din diagonala degetului mare am aplicat lac incolor si am aplicat scoici pisate de culoare roz apoi iar un strat de lac pentru fixare.
ea a fost foarte incantata de model doar k v-am zis parerea mea ,unghiutele sunt prea mici.





Ce parere aveti?din punctul meu de vedere este frumos si original.Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu