miercuri, 16 noiembrie 2011

Model inzapezit

Pentru k a trecut ziua mamei mele m-am gandit sa postez manichiura mea si a ei facute de ziua ei.A vrut ceva mai special sa iasa un pik in evidenta.Mai jos vedeti voi ce a iesit:
Unghiutele mamei mele.In prima faza ea a avut manichiura facuta cu o oja rosie pt k ea iubeste aceasta culoare si pus un abtibild cu floricele negre pe inelar si degetul mare.Se cam plictise de model si m-am gandit sa il tunez un pik si a iesit ce a iesit :P
Am folosit culori acrilice(culoarea alba),am pus un pic pe o hartie si cu o bucatica taiata dintr-un burete am tamponat pe varful unghiei si m-am dus pierdut in jos.Pentru finish am pus mai mult lac decat de obicei pt a nu se lua culoarea acrilica(pt a nu se intinde).




Iar aici este manichiura mea.Imi curatasem unghiile si m-am gandit sa mi le fac si eu ca a lu mami.Am folosit aceeasi tehnica doar ca eu m-am dus ceva mai jos pe unghie(am vrut mai multa zapada)iar pe inelar am tamponat foarte putin pt un aspect in degrade culoarea verde acrilica.La fel ca mai sus am aplicat ceva mai mult lac pentru finish frumos.

Ce parere aveti?Dragut modelul din punctl meu de vedere:P.Astept critici sau laude :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu