luni, 12 decembrie 2011

Model cap de mort

Pai m-am gandit ca ar fi prea mult sa fac pe toate unghiile acest cap de mort.Asa ca am ales o oja de o nuanta negru cu reflexe albastre iar pe degetul inelar alb pentru french iar cu pensula subtire si cu punctatorul si cu culoare acrilica neagra am facut acel cap de mort sa ziceam.Unghii si nasul le-am facut cu punctatorul si cu pensula am trasat o linie pentru gura si cu mici liniute ca si cum ar fi dintii.Mai jos postez pozele.









Un  model care mi-a placut foarte mult la fel si prietenului meu.Voi ce parere aveti?Astept comentarii!Va Pup!!

Un comentariu:

  1. Buna

    Nu am gasit adresa ta de mail si m-am gandit sa te anunt ca organizez un concurs si as vrea sa stiu daca te-ar interesa.
    Mai multe detalii aici
    http://florynails.wordpress.com/2011/12/17/concurs/

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere