luni, 12 decembrie 2011

Model Pokemon

Pai buna fetelor.Imi cer scuze k nu am mai postat de mult timp pt k nu am avut timp.Dar oricum nu am stat degeaba unghiutele tot le-am facut si le-am si fotografiat, asa ca sa-i dam drumul nu?

Deci pentru urmatorul model m-am inspirat de undeva dar nu mai stiu de unde asa k nu pot sa zik k e un model patentat de mine.Modelul este mingea pokemon din cunoscutul desen pokemon.Destul de dragutz si verisorului meu i-a placut la nebunie la fel culmea si iubitului meu.Mai jos postez cateva poze cu modelul.


Deci asa cum se vede si in poze am folosit o oja alba pentru french pe jumatate din unghie apoi am folosit pentru cealalta jumatate oja rosie .Cu o pensula subtire si cu culoare acrilica neagra am trasat pe mijloc la imbinarea celor doua culori o linie neagra.Cu instrumentul de punctie am facut un punct mare negru in mijlocul unghie si apoi tot cu instrumentul de pundtie am punctat peste negru o bulina alba.
Am lasat sa se usuce si un top coat pentru un finish
frumos.Frumos d.p.m.d.v dar astept si parerile voastre.Va pup!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu