miercuri, 26 octombrie 2011

French in flacari+fluturas

Aici m-am ganditi la un altfel de french mai special.Nu mi-a iesit asa cum mi-as fi dorit dar promit sa ma experimentez.Un singur lucru nu imi place,fluturasul.As fi facut ceva mai elaborat caci pare un desen de copil si oricum nu cred k isi avea locul in acest french.Dar greseala recunoscuta e pe jumatate iertata nu?:D
 Am folosit un lac transparent ca baza,oja alba pentru primul strat iar pe varf oja neagra.Cu o scobitoare am trasat individual pe fiecare deget in parte linii iar apoi am aplicat putin sclipici tot in linii,apoi un top coat.
Fluturasul l-am facut cu ajutorul pensulelor pt pictat si a ojelor plus instrument de punctie.
Ok sau nu?Ce parere aveti?Va pup !!!

2 comentarii:

  1. mie imi place.daca ar fi pozele un picut mai clare ar fi si mai bine.oricum ai idei frumoase :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce interesant. E prima oara cand vad modelul.

    RăspundețiȘtergere