miercuri, 26 octombrie 2011

Picioare hidratate

M-am gandit sa fac aceasta postare cu gandul ca frigul a venit si in curand va veni si iarna.Va propun un mic rasfat al picioarelor voastre indiferent k sunt uscate sau nu daca calcaiele dumneavoastra sunt crapate,uscate sau nu.Aceasta metoda am folosit-o si eu si nu nu am invatat aceasta metoda de la cursurile pe care le-am facut ci am urmarit o emisiune Dr.Oz se numeste ea,pe euforia tv.Pai hai sa incepem nu?
Ce va trebuie:
-un lighean/bazin depinde de ce are fiecare
-sare de baie/sare normala sau grunjoasa
-cateva felii de citrice(portocale/lamaie/lime/grepfruit/mandarine)cam ce fructe aveti la dispozitie
-pila pt picioare
-prosopel
-crema hidratanta(foarte buna este crema Nivea sau cea de galbenele)
-folie de plastic
-sosete
-putin timp din viata voastra :D
Sa incepem:
1.Intr-un bazin sau lighean cu apa calda cat suportati adaugati sare plus cateva felii de citrice.Stati la inmuiat circa 10-15 min.
2.Scoateti piciorul,stergeti-l cu prosopelul iar apoi veniti cu pila pentru picioare si frecati-va talpile,calcaiele cat de mult puteti.Nu aveti cum sa va raniti,nu face nimik rau aceasta pila.
3.Hidratati-va picioarele cu o crema(am mentionat mai sus cateva creme foarte bune).Aplicati crema ceva mai mult decat sunte-ti obisnuite deci nu va zgarciti :P.
4.Imediat infasurati-va picioarele individual cu folia de plastic.Infasurati-o pe toata laba piciorului.
5.Puneti-va sosete peste folia de plastic si asteptati circa 30 min.In acest timp va puteti continua treaba voastra.
Indicat ar fi sa faceti acest ritual seara si sa ramaneti cu acest tratament peste noapte iar dimineata vi-l dati jos.
O sa observati o imbunatire vizibila a picioarelor si a calcaielor.Acest tratament il recomand sa il faceti o data pe saptamana.Pe langa faptul ca o sa aveti niste picioare hidratate voi fi si revigorate din cauza citricelor dar si o supletele a lor.Incercati si rupeti-va putin timp pentru acest tratament foarte bun pe care l-am testat si eu.


Va astept cu comentari si sa imi spuneti dak ati incercat acest tratament.
Va pup!!!!

Un comentariu: